Doświadczenie i wiedza
poparte certyfikatami
Składanie skarg

Reklamacje
W przypadku jakiegokolwiek niezadowolenia z naszych usług lub chęci skierowania uwag, serdecznie zapraszamy do kontaktu.
Składanie skarg możliwe jest dwoma drogami:
- Wysłanie skargi na piśmie listem poleconym za potwierdzeniem odbioru – w takim wypadku przeanalizujemy skargę i odpowiemy pisemnie lub na ustalonym spotkaniu.
- Osobiste spotkanie z personelem zarządzającym:
- Dyrektorem Zarządzającym OVIKOR- w przypadku skarg pozamedycznych.
- Kierownikiem Przychodni – w przypadku skarg natury medycznej.
Przyjmujemy w Radlinie przy ul. Władysława Orkana 8
Rejestracja telefoniczna w godzinach: 7:00 - 14:00 pn-pt
pod numerem telefonu +48 509-781-752
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest OVIKOR, ul. Władysława Orkana 8, 44-310 Radlin. Przetwarzanie Państwa danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO w celach statystycznych, marketingowych i analizowaniu ruchu na stronie internetowej. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google AdWords. Dane będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat. Posiadacie Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia. Strona wykorzystuje pliki cookies. Mogą Państwo zablokować tę opcję samodzielnie w ustawieniach przeglądarki.Akceptuję